INSPIRUJÍCI SPOLEČNÉ CVIČENÍ

Jako člen máte volný přístup k široké nabídce skupinového cvičení. Základem jsou na trhu nejoblíbenější lekce doplněné o nové inspirující tréninkové metody. Upřímně věříme, že inspirovaní lidé dosahují svých cílů. Jestliže se bavíte a zároveň zlepšujete svou kondici, jste na dobré cestě ke zdravějšímu životnímu stylu. Tím, že vás neustále inspirujeme, vám pomáháme si zdravý životní styl udržet.

ZAPOJIT SE MŮŽE KAŽDÝ

Chceme, abyste se mohli účastnit všech lekcí, bez ohledu na vaši pokročilost. Naši instruktoři se postarají o to, abyste se zapojili, a každý účastník si určuje, jak náročný trénink chce. Pokud vám cviky připadají neznámé, nezapomínejte, že cvičení dělá mistra. Další lekce už bude snadnější.

Naše skupinové lekce jsou rozděleny do třech kategorií. To vám pomůže najít si cvičení, které máte rádi a objevit nové, které možná ještě neznáte.

MIND
Flexibility & Strength

WORK
Pulse & Cardio

MOVE
Dance & Coordination

PILATES

OBECNÝ POPIS:

Cvičení Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Při cvičení je zapojen do aktivní činnosti každý sval soustředěným způsobem za pomoci dechové kontroly. Dobrá dýchací technika, tělesná a duševní angažovanost vás zanechají s pocitem harmonie, úspěchu a uvolnění.


PILATES MAGIC CIRCLES

OBECNÝ POPIS:

Magic circle je efektivní pomůcka, kterou Joseph H.Pilates vynalezl především k posílení svalů hrudníku, paží, svalů mezi lopatkami a také na vnitřní i vnější straně stehen.



YOGA

OBECNÝ POPIS:

Yoga uklidňuje mysl, zvyšuje flexibilitu a koordinaci pohybu, je cestou k relaxaci a boji proti stresu. Ale také posiluje nejen střed těla a rýsuje svaly celého těla do štíhlého tvaru.


POWER YOGA

OBECNÝ POPIS:

Vychází z tradiční jogy. Pozice v lekci se dynamicky střídají a důraz je kladen na svalovou sílu a flexibilitu.

NIKE TRAINING CLUB

OBECNÝ POPIS:

Je název pro dynamickou a intenzivní lekci funkčního tréninku, která obsahuje prvky atletické přípravy . Tréninky jsou kreativní,zvyšuje se při nich fyzická kondice a svalová vytrvalost. Využíváme váhu vlastního těla, ale i různé pomůcky jako např. medicimbal, lehčí činky, kettlebells, lana.

 

CIRCUIT TRAINING

OBECNÝ POPIS:

Cílem této lekce je naučit se používat hlavní svalové skupiny v běžném životě a vyvarovat se tak možnému zranění. Přestože používáme zátěž (činky, kotouče, tyče) adekvátní jednotlivci a dané svalové skupině, jedná se také o funkční trénink.


BODY WORK

OBECNÝ POPIS:

Je intenzivní a fyzicky náročné cvičení zaměřené na posílení svalů celého těla bez použití závaží, na trénink koordinace pohybu a rovnováhy. Pomáhá zůstat fit v každodenním životě a přináší radost z překonání cílů.


FLOW IN

OBECNÝ POPIS:

Koncept této lekce byl vyvinut v prostředí vrcholových desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity, je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Cvičí se na speciálních deskách pouze s váhou vlastního těla.


CORE TRAINING 30‘

OBECNÝ POPIS:

Je intenzivní lekce zaměřená na integrované posilování svalů středu těla. Obsahuje také balanční cviky a vyvažuje případné dysbalance svalů přední a zadní části těla. Lekce probíhá převážně na podložce. Je vhodná v kombinaci s jakýmkoliv typem tréninku, nejvyšší efekt dosáhnete při kombinaci s cardio aktivitou anebo se cyclingem.


BODY PUMP

OBECNÝ POPIS:

Je posilovací cvičení zaměřené komplexně na hlavní svalové skupiny našeho těla, na rozvoj svalové síly a rovnováhy. Cvičební pomůckou je tyč se závažím. Zátěž používáme různou vzhledem ke svalovým partiím a k vlastní svalové síle.

Body Pump

KICK BOX

OBECNÝ POPIS:

Lekce Kick Box je aerobní cvičení postavené na základech prvků z bojových sportů. Posiluje srdečně cévní a dýchací systém a naši kondici. Prvky z boxu a kick boxu jsou například: údery, kopy, úniky a úhyby.


SCHWINN CYCLING

OBECNÝ POPIS:

Je speciální koncept indoor cyclingu. Tento trénink na kole má filozofii, školicí systém.Díky plánování, tzv. periodizaci, se v lekcích zaměřujeme na různé cíle. Například lekce Hill zvyšuje svalovou sílu, Low and endurance fyzickou kondici, High and endurance posiluje srdečně-cévní systém. Celkově jde vše ruku v ruce s jediným cílem – být zdatný, odolný a fit.


GRIT PLYO

OBECNÝ POPIS:

Je vysoce intenzivní 30 minutový intervalový trénink s použitím plyometrických prvků inspirovaný tréninkem profesionálních atletů - HIIT cvičením. V těchto lekcích se využívá step a volné váhy v kombinaci s prvky tréninku na budování štíhlé a atletické postavy. Trénuje na intenzivní hudbu pod vedením inspirativních trenérů, kteří Vás budou motivovat, abyste do tréninku dali vše a vypadali jste fit. Cílem cvičení je dostat se nad hranici aerobního dýchání, což může posunout váš výkon.

Cvičení je doporučeno pouze zdravým, trénovaným sportovcům bez jakýchkoliv zdravotních omezení.

Body Pump

DANCE

OBECNÝ POPIS:

Je zastřešující pojem pro mnoho tanečních stylů jako street dance, house dance, afro atd. Lekce je vedená profesionálními tanečníky, je kreativní a zábavná, díky skvělým lektorům zvládnutelná, takže výsledkem je radost z pohybu a tance.


ZUMBA

OBECNÝ POPIS:

Je zábavný taneční fitness program, v současné době populární. Jedná se o formu intervalového tréninku, střídají se rychlé a pomalé skladby. Tančí se nejen v rytmu latino – amerických tanců.


LATINO DANCE

OBECNÝ POPIS:

Je lekce s prvky latino amerických tanců. Jako například salsa, ča-ča, merengue, raggeaton, samba. Krokové variace jsou snadno zvládnutelné. Je to lekce aerobní, zaměřená na rozvoj koordinace pohybu a zvýšení fyzické kondice.

MIND
Flexibility & Strength

WORK
Pulse & Cardio

MOVE
Dance & Coordination